Drinkpinglor!


Haha ja som ni ser var vi ute igår igen, vi bjöds på en varsin shot, en drink, doritos och efter stängning satt vi med högsta bossen av Elci och hans kompis och drack Jack Daniels och redbull (vilket jag tyckte var väldigt passande eftersom jag hade min JD-hoodie på mig), det verkar löna sig att vara stammisar haha ;D 
Vi kom hem runt 5 imorse men det börjar kännas som en vana nu, vi tar alltid powernaps efter stranden så vi överlever :)

Nu har vi iaf ätit frukost så snart bär det av mot stranden, myyyys!

P.S sista bilden är tagen på en mörk toalett som inte används och vi fick stå på nåt plastskydd, så det var ju tur att man inte var kalasfull haha! ;)








Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha stammis! Ja du och en miljon till brudar som hänger på samma ställe dygnet runt ;) Stammis.... Haha

Svar: Det spelar väl ingen roll om det är vi och en miljon brudar, kan väl lika gärna vara killar också eller? Stammmis för mig är iaf om man hänger på ett ställe ofta för att man trivs där, sen att du antagligen stör dig på att det är just på Elci är ditt problem, jag kunde lika gärna haft ett favorit ställe i Sverige eller någon annan restaurang och då hade du antagligen inte reagerat. Sen är väl dygnet runt att ta i lite väl mycket, vi hänger där på kvällarna, jag vet inte men sist jag kolla så var inte det ett helt dygn.
My Bergstedt

2013-10-24 @ 16:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0