En mindre rolig onsdag

Godmorgon på er! Allt bra? :)
Jag mår så där, igår kände jag att något var på gång och jag vaknade halv fyra i morse med halsont och frossa, kallsvettades. Lyckades somna om men vaknar runt halv sex tror jag klockan var, somnade om och sen gick jag upp vid sex då larmet gick :( 
Jag har alltså ont i halsen, känner mig trött men har ändå satt mig på bussen på väg till skolan. Fast jag tror jag ska gå hem vid idrotten, jag kan iaf inte vara med och enda anledningen jag tar mig till skolan idag är att vi har lektioner om kommunikation och bemötande vilket tydligen ska räcka för att bli godkänd med den delen av kursen, vi behöver alltså inte göra något prov på det vilket är skönt i och för sig :)

Det är min onsdag, jag har egentligen ett powerbox pass inbokat idag men man ska ju inte hålla på att träna när man är "sjuk", kroppen behöver vila och all energi den kan få så jag kommer antagligen få avboka det passet :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0