Friday!


Hello you lovely friday! Som jag längtat, efter denna skoldag är jag ledig ända fram till den 4 november då jag startar min praktik på ett äldreboende, så jäkla skönt kan jag säga! Sen är det ju 6 dagar kvar tills vi åker också, galet! Varje gång jag åkt dit har det känts så overkligt, att snart få vandra på Alanyas gator igen, träffa några bekanta ansikten, äta god mat och dricka gott! Jag vet inte varför, kanske för att man har väntat så länge på att få åka att det tillslut blir overkligt.

Det kommer ju inte vara samma drag som under sommaren men det ska bara få bli skönt att bara få lite sol och värme och miljöombyte, en annan stanns att tänka på :)


Kommentarer
Postat av: Lise

Snakker du ikke sammen med exn din lenger?
Jeg så du var mye på tropikal? Jeg driver med en som jobber der som heter Fatih. Jeg er litt redd han kanske er med andre jenter:/
Du vet kanske hvem han er?

Svar: Nej jag pratar inte med mitt ex, har inte gjort det sen jag gjorde slut vilket var över en månad sen. Ja jag har varit mycket på Tropcial, jag jobbade där i somras, bland annat med Fatih så honom känner jag också.Jag vet inte hur länge du har känt Fatih, om du kanske träffade honom i Alanya i somras möjligen? Jag känner till en del eftersom jag jobbade där och jag har fått sett en del bakom "kulisserna" kan man säga. Jag förstår att du är orolig, har ju själv varit där och ovissheten tar knäcken på en. Vad är det du undrar över Lise?
My Bergstedt

2013-10-11 @ 18:17:36
Postat av: Anonym

Egentlig jeg har kjent han siden april, og kom og dro tilbake i sommer. Og jeg føler at han har vært med andre jenter? I sommer? Kan du fortelle meg det? Vi er vel i samme situasjon:( dritt og vite men samtidig godt også for da kan jeg gå videre

2013-10-11 @ 18:52:10
Postat av: Anonym

Fikk du hva jeg skrev?
Jeg vil også bare vite kan vi snakke på fb? Hva heter du der?

Svar: Du kan nå mig på fb My Bergstedt
My Bergstedt

2013-10-11 @ 18:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0