Just live!


Igår kväll gick vi som sagt ut och åt middag, det blev Picasso men ska jag vara ärlig så var maten inget att skriva hem om, förväntade mig bättre faktiskt men personalen är ju trevliga och man har det bra där så det är väl ett plus :)
Sen fick jag, Carol och Matilda skjuts ner till hamnen där kvällen fortsatte :)
Vi satte oss på Los Angeles en stund men det är inte så kul att sitta där nu tycker jag när ingen man känner jobbar längre så vi drog till Elci, det kändes bättre haha ;)

Så idag mår jag som förtjänat, det blev liiiite mycket drinkar igår så nu tänkte jag försöka ta en powernap efter några timmar på stranden och kollat på när Carol gjorde sin första tatto! :)
Sen är det ju familjens sista dag här så jag och Carol har tänkt oss dra ut lite senare :)

Kram på er! :) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0