Last night!



Jag låter bilderna tala lite för sig själv, jag hade en den bästa födelsedagen nånsin! Efter middagen på Elci Black Horse och senare på kvällen efter att mamma, Mustafa och ungarna dragit sig hem fick jag tårta och de spelade och sjöng för mig! Vi träffa tre sköna människor från Holland också, en kille med två tjejkompisar :)
Det var riktigt kul och tackar alla som var med och firade mig! Thank you! :D <3

Haha juste! På väg ner till restaurangen fick vi sällskap av en hemlös hund, jag kallade henne Tika haha för att vi insåg att det var en tik ;) Hon följde efter oss, stannade vi så stannade hon, lojal? ;)
Hon la sig till och med under vårt bord när vi kom fram men då fick Mustafa nog och fick tillslut iväg henne efter många misslyckade försök tidigare! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du något på g med han långhåriga turken?

2013-10-21 @ 16:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0