Lika jobbigt varje gång..



Asså neeej! Nu tar det emot alltså, vill inte tillbaka till kalla, trista Sverige! Jag kan inte beskriva hur fri jag känner mig här nere, här kan jag leva och därför älskar jag denna stad! Mamma och alla kan komma ner igen, då skulle allt vara perfekt!

Trist är det iaf men hade en väldigt trevlig och rolig kväll igår! Träffade först Madde som jag känt sen vi var små och gått i samma klass med, hon är här nu och vi hade inte setts på 3 år så det var väldigt kul att se och prata med henne igen :)
Kvällen fortsatte med drinkar,grym musik, spex av brodern och bartendern Ali. Alex, Cenk och andra chefen skoja runt med en liten apelsin och vi åt (jag svär!) väldens godaste köfte! Haha helt plötsligt samlades all personal runt ett bord och var som galna, blev dit vinkad och fick äta jag också, maten räckte inte och chefen beställde mer! Efter stängning blev jag och en tysk tjejkompis skjutsade upp till borgen på moppe av chefen och Mehmet, utsikten är att dö för! 
Som sagt shit vad jag kommer sakna alla och allt här nere, drygt 7 månader tills jag kan komma hit nästa gång igen fyy! :(

Aja nu måste jag packa min väska (ångest), välja ut vad som ska bli reseoutfit och sen blir det en sista sväng till stranden! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0