One day left!


Ledsen för en ganska lame update men jag har haft lite mycket i mitt huvud de senaste dagarna och har haft lite brist på saker att skriva om här på bloggen, men det positiva är att vi åker imorn och det ska bli otroligt kul!
Något som jag kommer kunna bocka av från min todo-lista är att resa med min moster Carol, det blir första gången jag åker utomlands med henne, om man inte ska räkna med vår Norgeresa vi hade med morfar och Johan 2008 ;)

Jag är fortfarande förkyld vilket känns så där nu när vi ska åka men jag får försöka krya på mig så mycket som möjligt, ta det lugnt och så. Det är lite psykiskt jobbigt faktiskt men jag får stå ut och tänka på att det är värt det, det är okej att ta det lugnt också!

Ha det så bra kära ni, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0