Party party!


Ja igår var första kvällen vi var ute och drinkade, vi satt på en restaurang som heter Elci Black Horse, mysigt och riktigt roligt, killen på bilden med mig jobbade tidigare på Los Angeles i somras så det var kul att träffa honom igen :) Riktigt goda drinkar och grym musik också! Funderar på om vi ska fira min födelsedag där imorn, skulle vara kul :D
Haha jag kom hem strax innan 7 i morse och jag mådde ju som jag förtjänade kan jag ju säga, dagen började med en redbull till den turkiska frukosten. Haha mamma och Carol tyckte jag behövde det för att vakna till då jag väcktes vid 10 på förmiddagen!

Stranden har vi iaf hunnit med, solen skiner och himlen är klarblå dock har det blåst väldigt mycket idag, speciellt nere på stranden, hoppas på mer vindfria dagar hädanefter! :)











Kommentarer
Postat av: Viktoria Alanya

Är det han du är på g med nu :)? För han är inte så lik dit ex tänkte jag...

Svar: Vet du vem mitt ex är?
My Bergstedt

2013-10-20 @ 00:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0