Sol, underbara sol!


Hallo på er, allt bra? :)
Med mig är bra iaf, en aningens sliten efter dessa utenätter och det känns lite tomt och trist utan familjen här men jag ska njuta av mina sista dagar iaf! :)

Idag drog jag rätt tidigt till beachen och kom hem för nån timme sen, har käkat lite och pratat med mamma och Carol på Skype, skönt att få prata ut med dem facetoface. Det händer så mycket här och måste få ventilera lite, älskar dem!
Nu tänkte jag iaf ta en dusch, kanske städa lite i lägenheten innan Mustafa kommer tillbaka. Han skulle fixa något med båten, nån slags GPS tror jag det var. Sen ska jag väl se om jag kan sova lite innan jag käkar middag och fixar mig för kvällen :)

Första bilden är förresten på hotellet som jag och tjejerna bodde på i somras. Det är stängt nu men jag funderar på alla dessa turkiska flaggor som hänger på många hotell, på gatorna och i skolfönstrerna. Är det nån speciell turkisk dag/period just nu eller är det bara för att säsongen är över här nu och  turkarna "tar över" under vinter tid? Får nu fråga Mustafa ;)

Ha en bra måndag! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem var du med uppe på alanya terassen?

Svar: Med en vän från Picasso
My Bergstedt

2013-10-28 @ 13:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0