Tattoo inspiration!


Jag är så sjukt sugen på en ny tattoo alltså! Både jag och Carol funderar på att tattuera oss i Alanya när vi åker nere :)
Jag är sugen på en i nacken, tycker att det är så sjukt fint! Kanske några fina svalor eller den här texten som bara ploppa upp i mitt huvud när jag var i Alanya, haha och tro det eller ej så kom den till mig när jag satt på den där motorcykel (minns ni att jag berätta om det förut?) och vi bl.a. åkte upp i bergen mot Terrassen. Det var en sån otrolig utsikt och alla lampor lyste upp hela Alanya, och månen. "Det är sånt här som gör att man vill leva" för allt det här vackra i livet. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

var ska du bo under tiden i turkiet? ska du vara där ensam ?

2013-10-05 @ 16:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0