Tiden går så fort!


Det är tisdag och redan imorn natt far jag tillbaka till Sverige! Det är blandade känslor för det. Älskar ju Alanya men det är verkligen inte lika kul utan min älskade familj. Visst jag var här hela sommaren men då jobbade jag ju hela tiden så det var en annan sak. Nu saknar jag vekligen min familj, det allra bästa skulle vara att de var här igen men det funkar ju inte riktigt :(

Igår åkte jag iaf till Elci. Mustafa vill inte att jag går på gatorna själv på kvällarna då det är skillnad på sommartid och vintertid här. Inte lika mycket turister osv. Så han ringde Mehmet som fick komma och hämta mig haha. Visst det är riktigt snällt men jag kan inte låta bli att känna mig som ett litet barn när de gör så, tycker om att klara mig på egen hand!
Det blev iaf drinkar, dans och sällskap av den andra chefen. Haha fick en liten ros av honom, snällt :)

Aja nu ska jag dra ner till stranden för mer sol, passar på medans jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0