Tillbaka till skolan


Hallå kära ni!
Just nu sitter jag på bussen mot... Jo men visst skolan. Min närvaro har absolut inte vart den bästa den senaste tiden men igår kväll pratade jag med en kompis om det här att hoppa av och börja jobba ist, på caféet som jag provjobbat lite på den här veckan men när jag pratade igår med min kompis så kändes det som att det absolut bästa alternativet är att fortsätta plugga, för det är verkligen en fördel för så mycket. Socialt, jobb, lov, fritid m.m sen är det ju såklart inte alltid så kul men allt kan inte vara kul hela tiden och har man nånstans mål med det man vill göra i framtiden och även närmare i tiden så blir det så mycket lättare och lite roligare :)
Jag håller tummarna för att jag håller den här positiva inställningen och står ut med skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0