Topp 5 drinkar

Jag tänkte göra en topp 5 lista med mina och Carols favvis drinkar, here you go!

1. Mexican Colada (Med lime som vi alltid ber om att få i)

2. Walking in the forest

3. Blue Heaven (Vi älskar lite surare drinkar därför ber vi även här om LIME)

4. Yellow Fewer (Hade ingen bild på endast den drinken så får bli en med glada mig också haha)

5. Strawberry Daiquiri (Detta är ju egentligen min favvodrink men är den gjord på jordgubbsesens hamnar den tyvärr på 5:e plats, är den däremot gjord på färska jordgubbar....åååååh ja då är den lätt på delad första plats!)
(Denna är gjord på färska men tyvärr har vi bara fått det en gång så vi beställer den inte om vi inte vet att det finns färska jordgubbar)


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du på g med någon ny turk?

2013-10-24 @ 16:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0