Blackout


Ska vara helt ärlig. Jag må lägga upp party bilder då det ser skitvroligt ut osv. Det är det oftast också, när jag inte får blackouts.

Det har varit så det flesta gånger den senaste tiden då jag druckigt. Inte i fredags dock men i onsdags och igår t ex.
Jag tror att jag har blivit så van vid alkoholen att jag inte känner övergången till asfull utan det svartnar och då kan jag göra vad som helst vilket är sjukt läskigt.
Kan vakna upp med tom plånbok t ex utan att fatta vart tusan pengarna är. I ett klart tillstånd skulle jag aldrig beställa för mycket då jag behöver pengarna men när det blir blackout finns ingen kontroll typ.
Dagen efter minns jag bara början av kvällen och det sista precis innan det övergår till för mycket.

Innan dessa blackouts så har jag skitkul men så spårar det vilket jag avskyr. Känns inte bra för fem öre. 
Måste lugna mig med alkoholen och om inte annat sluta dricka så mycket vodkabull, en riktigt fyllebov den där!
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0