Den känslan...


Ni vet när man har en så där dålig dag och det mesta känns piss?

Idag har min dag inte börjar bra. 
Och jag gick ilsket iväg själv till jobbet, utan någon frukost i magen.
Men så åker jag och min kollega Apo iväg till Flower Garden för att hämta några vinnare från lotteriet i hade på deras turkiska afton i tisdags.
Vi kör de till butiken och två av tre (kvinna och barnbarn) får välja en varsin plånbok. 
Det kikade runt lite i butiken och en kollega hittade en snygg modell åt henne som tyckte mycket om och köpte den. Det vart väldigt trevliga, glada och nöjda!
Och när de skulle gå tog vi i hand och till min förvåning omfamnar kvinnan mig och tack så jättemycket och samma gjorde barnbarnet.

Det är den känslan jag menar, man givit god service och gjort andra människor glada. Den känslan kan rädda ens dag.
Tänk att man kan bli glad av att bara göra någon annan glad! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0