Första hotellet: Check!


Dagen tillbringades i butiken fram till 13 då vi fick gå på break så vi passade på att käka lunch med morfar, mysigt :)

Vi var tillbaka i butiken kl 17:30 och sen fick jag och Carol dela på oss första gången inom jobbet.
Vi åkte till olika hotell, jag till Grand Flower och Carol Grand Zaman.
Vårt jobb är att tolka och ta bokningar till butiken :)

Det var alltså turkiskafton på hotellen och vi har en modevisning där vi visar upp skinnjackor i olika modeller och har ett lotteri där gästerna kan vinna en present i butiken!

Fick gå 22:00 så nu sitter jag, Carol och morfar på Picasso och ska käka. Jag åt på hotellet men det var mest sallad och jag har knallat en del idag också så jag  hungrig haha :)

Nu ska jag vara lite social men ni får ha det så fint så länge, ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0