Första rundan


Idag slutade vi tidigt då vi inte hade några shower ikväll så jag tog en powernap en timme, åt middag och drog ut på min första löprunda här i Alanya. Blev även styrka på utegymmet, mage och ben sen löpte jag hem igen.
Skönt faktiskt och träningen blir mycket lättare med denna fina och varma miljö!
Blev positivt förvånad över dagsformen, har inte sprungit något sen i januari och så är jag ju även rökare. Stack lite i lungorna i början men annars gick det förvånansvärt bra :)

Vill hinna träna mer men just nu känns motivationen väldigt upp och ner, eller rättare sagt jag har svårt att få arslet ur vagnen.
Men att få tid till det är faktiskt svårt då jag jobbar hela tiden, får försöka lösa det på något sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0