Ibland är det lite lustigt



Igår kväll hade vi shower som sagt och jag var på Villa Moon Flower.
Det gick bra och jag tror jag sakta men säkert börjat komma in i det.

Vi var färdiga runt tjugo över nio så när Carol var klar på sitt ställe fick vi och morfar skjuts ner till hamnen för en bit mat.

Haha men hör på den här då!
Jag gick till Black horse lite senare och blir plisserad vid ett bord med tre svenska killar från Karlskoga. Sköna snubbar och det roliga var att de bor på Villa Moon Flower och jag är 100% säker på att jag såg dem sitta på balkongen, inget jag egentligen la märke till så men det visar sig mycket riktigt att det var dem haha!

Kul att träffa lite nytt folk :)

Jo juste, jag börjar bli så nyfiken på er läsare. Besökarantalet har gått upp lite vilket är jättekul men jag börjar undra allt mer vilka ni är? :D
Ni får jättegärna kommentera, kan vara om vad som helst. Som jag har sagt tidigare, jag lovar att jag inte bits ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska bo på Villa Moon Flower snart, men såg på kartan at det är lite längre från hamnen än vad jag er van vid när jag har varit i Alanya. Är det långt från Villa Moon Flower till hamnen? Går det att gå til hamnen, eller måste vi ta en taxi? :)

Svar: Det ligger en bit upp ja, klart kan man gå men det är en bit. Kanske 20-30 min men ska inte säga att jag är hundra på det. Jag åkte bil dit men vet iaf att det är en bit bort :)
My Bergstedt

2014-04-21 @ 18:54:32
Postat av: linnea

Vet inte om du kommer ihåg, men jag är iaf linnea och "raggade upp" eller hur man ska säga (haha?!?!!) dig och din kompis (oxå blond) i Juni förra året på Los Angeles tror jag det var, vi drog till Summer Garden tillsammans (har en bild på dig, din kompis och en turk därifrån) ;) och helt random när jag sökte på alanya på google och instagram så hittade jag dig, tycker det var lite roligt! Gillar att följa dig och ditt liv nu nere i Alanya, u go girl!

Svar: Nej vad roligt! Klart jag kommer ihåg dig! :D
Skulle vara kul att snacka mer :)
Tack så mycket och vad kul att du följer mig och min blogg! :)
My Bergstedt

2014-04-21 @ 19:29:04
Postat av: malinn

hejsan! jag ska också flytta till alanya i Juni så älskar att följa alanyabloggar :D hur har du gjort med bankkort & telefonkort? har du turkiskt nummer? och vad brukar vatten & elräkning kosta i månaden?

Svar: Hej Malinn! :)
Vad kul att du tänker flytta ner, hur länge stannar du, över sommaren eller tänker du dig något längre?
Jag har samma bankkort som i Sverige. Jag har en turklur men även min IPhone men den använder jag bara till att surfa med. Funderar dock på skaffa ett simkort till den ist så att man kan surfa överallt :)
Vet inte säkert vad vatten och el kostar då det beror på hur mycket som används men vad jag har hört så är det ca 100 lira utöver hyran :)
My Bergstedt

2014-04-21 @ 21:57:27
Postat av: malin

vi ska försöka skaffa tillstånd så vi kan stanna juni-oktober iaf, sen får vi se :)okej tack för svaren :D

2014-04-22 @ 16:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0