Jobb, jobb, jobb


Igår slutade jag vid halv åtta tiden på kvällen medans Carol var på ett hotell. Så jag plockade upp morfar på hans hotell och knatade hem till loftet (vårt namn på lägenheten då den ligger högst upp och påminner om ett mysigt litet loft).
Carol kom hem strax efter oss så vi fräschade till oss lite och gick ner till hamnen för lite middag på Black Horse. Som vanligt valde jag något jag vet att jag gillar och dessutom är min favoriträtt, chicken curry!

Måste ju säga att jag redan saknar att kunna hänga ute till stängning och umgås med folk... Men vad ska man göra, ett jobb är ett jobb. 

Idag blir det nog en kort dag då våra sista bokningar kommer kl 17 så hoppas på det :)

Ha en fin skärtorsdag kära ni, kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0