Kusin!


Åh för en stund sedan skickade min moster en bild på min nya kusin!
De vet inte vilket kön det lilla livet har en men de ska iaf ta reda på det :)
Så himla kul med en ny familjemedlem, det var 3 år sen sist så det är på tiden haha ;)
Det lilla livet är planerat i oktober, många i vår släkt som är födda den månaden inklusive jag själv så det ska bli spännande vilket datum det blir :)

Måste ju ändå säga att jag blir lite sugen på en egen liten baby, älskar barn och har alltid velat ha det. 
Men jag vet också att det är lite för tidigt och just nu skulle det inte funka att bli förälder, jag är liksom bara 18 men vem vet kanske om något år har jag en egen liten sparkare i magen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0