Precis det där!


Ni minns frågan jag fick om killarna här blir sotis om det har ögonen för dig och ni har nog sett mitt svar.

Det är precis det jag menar. 
Igår fick Carol ett meddelande från killen jag är kär i men försöker gå vidare ifrån. Då han säger att han sett mig med en annan kille och ber henne hälsa mig "smaklig måltid" fast på turkiska!

Det är detta som gör mig galen, för det första har jag känt den här killen sen 2 år tillbaka och är bara en kompis. 
Men här ser grabbarna inte sånt, går du iväg med nån betyder det automatiskt att man kommer ligga med varandra.

Killen jag försöker komma över har dessutom gjort klart för mig att han bara vill vara vänner så han kan rent krast inte säga något. Det betyder inte att jag går till första bästa kille men bara det att han bryr sig gör mig tokig och förvirrad.
Vi har fortfarande inte sagt ett ord till varandra och på ett sett är det bra då jag inte får chansen att trilla tillbaka men  det känns samtigt barnsligt från bådas håll.

Aja det blir nog bra någon. Vet inte om det var så intressant för er att läsa om men nu har jag iaf fått skriva av mig lite.
 
Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dessa personliga inlägg uppskattas så du vet det, många bloggar är så ytliga medan du inte censurerar det som är ett faktum där borta, hans "smaklig måltid" skrev han nog för att han brann av avund och ville irritera dig, du fångade iallafall hans uppmärksamhet och sårade honom lite vilket är sjukt bra, kram på dig:D

Svar: Tack så mycket! Det är mitt mål med min blogg, mer personligt och verkligt :)
Ja kanske så men det har tydligen inte förändrat något, iggar varann fortfarande och som sagt det börjar kännas väldigt töntigt!
Aja tack så mycket för din kommentar, den gjorde min dag! :)
My Bergstedt

2014-04-26 @ 22:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0