Svar på frågestunden


Nu tänkte jag forsätter svara på era frågor, hoppas ni blir nöjda med svaren :)

1. Blir du lätt svartsjuk när du ser din förra detta med en ny? Och vänds det oftast mot tjejen eller honom?
Ja iaf med den senaste killen. Han är den ända jag har varit kär i på riktigt så det kommer alltid göra ont att se honom med någon annan. Jag skulle säga att det vänds mest mot honom, då han betett sig så illa men även mot tjejen. T ex vad har hon som inte jag har eller vad ser han i henne? Är hon den kärleken han har väntat på osv. Men just med denna kille så vet jag att han finner nya tjejer relativt ofta så jag försöker tänka förbi dessa tankar.

2. Du vet ganska mycket om Alanya och hur folket fungerar men brukar du än idag bli förvånad av vad vissa är kapabla till att göra eller "väntar" du dig det?
Nej kan inte direkt säga att jag blir förvånad längre, de kan få för sig att göra vad som helst. Jag kan väl bli det kanske för nån sekund men sen känner man att "nej jag är inte förvånad", man blir rätt van kan man väl säga.

3. Tycker du också att killarna i Alanya "paxar" tjejer, ex om en har ögonen för dig och sen pratar du med en annan så blir han upprörd och arg på dig?
Oja det kan dem absolut bli, vissa mer än andra. Vet t ex min första kille jag hade här, han var extremt svartsjuk av sig. Han blev arg bara han tyckte att jag tittade på andra killar trots att det bara var killar i omgivningen.
Sen finns det dem som är mer tillbaka, det håller ögonen på dig men säger inget. Kanske kommer det efteråt. Som den senaste killen jag försöker komma över nu, jag hade umgåtts med en svensk kille, Carol och några andra. Han var betydligt mer intresserad av mig än jag av honom och så gick vi senare till Bellman. Då kommer den här turkiska killen och säger att jag är bitch men han ska ändå ha koll på mig. Ber mig sitta kvar medans han går på toa och när jag skulle på toa väntar han utanför toaletterna och sen fixar en taxi som vi delar sen.
Så det är väldigt olika grad av svartsjuka kan man säga, och olika form av utlopp.

4. Topp 3 bästa restaurangerna i Alanya och vad åt du där?
• Black Horse, svin god mat och åt chicken curry :)
•Mahperi, åt bästa hallomisalladen där!
•Garage, åt första gången där förra sommaren och åt biffar. Mums!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så upplevede inte jag ditt ex. Antar det är D som är ex..
Själv haft en sommar romans med han. Träffade han samma dag som den tjej han var förlovad med då åkte hem. Evelina en finsk tjej..
Antar att du kanske fanns med i bilden då med för detta var under förra sommaren..
Tyvärr är de flesta av turkarna så många tjejer på en o samma ggn o ska bestämma.. Sen finns de självklart undantag!

Svar: Nej nej inte D. Vet vad han höll på med förra sommaren, därför jag gjorde slut.
My Bergstedt

2014-04-25 @ 15:30:14
Postat av: S

Känner verkligen igen mig i mycket av det du skriver! Har du någon mail så kan jag berätta mer!

2014-04-26 @ 03:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0