Vitaminbomb


Två ägg och vitaminer fick bli dagens frukost + ett glas tylohot som är bra mot förkylningar.
Både jag och Carol börjar bli sjuka. Nyser, hostar, svullen hals (för min del) och snörvlar. Känner mig även klen och näst intill svimfärdig.

Men jobbar gör vi ändå. Det är det ändå som tär lite på mig nu, att inte riktigt ha en fritid utan att behöva tänka på jobbet. Är vi ute en kväll efter jobbet är vi svintrötta dagen efter.
Här jobbar de hela tiden i 6 månaders tid och sen gör det inget alls resten av året. Säsong är säsong liksom.
För oss blir det väldigt ansträngande dock.

Vi hoppas att det blir bättre när vår huvuduppgift börjar rulla igång annars vet jag inte hur kul det kommer att bli. Suck.

Ha en fin onsdag kära ni! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0