Back in the hoo... Woods?


Så här ligger det till. Förra söndagen innan mamma kom hem berättade hon att hon tänker flytta tillbaka till Närtuna. Mina föräldrar är ju skilda men har bott ihop pga av brist på lägenheter, så mamma bestämde sig för att flytta tillbaka till gården på Närtuna där även min morfar och Gunnel bor. 
Och jag kände, ja varför inte. Jag har många av mina vänner här, mina närmaste vänner rättare sagt.
Så kände att jag kan lika gärna flytta med!
Mina syskon vet inte hur de vill göra ännu men nu har iaf jag och mamma flyttat våra saker ut hit :)
Känns lite lustigt att vara tillbaka trots att jag har växt upp här!

Invigde iaf "första" morgonen här med en träningsrunda! :)

Nu har jag iaf uppdaterat er om det viktigaste som har hänt den senaste tiden :) 
Kram så länge!



Kommentarer
Postat av: Anonym

fin Bild! :)

Svar: Tack! :)
My Bergstedt

2014-08-06 @ 18:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0