Dagens träning...

CHECK!

Alltså denna skolvecka har varit så himla soft! Jag har seriöst inte haft mer än två lektioner på dag. Både idag och igår så slutade vi innan/till lunch och det enda som egentligen har vart krävande är matten. Två lektioner i veckan med matte 2a... Blääää!
Iaf så har det vart awesome att sluta tidigt, både igår och idag hann jag med tidigträning!

Igår under själva träningen fick jag värsta motivationskicken!
Något jag tänker när jag typ inte är "in the mood" är att jag borde bara tacksam. Jag kan träna, jag har möjligheten att röra på mig. Vilket inte alla har och som önskar att det kunde göra något så simpelt som att springa eller bara ens gå!
Tycker att det är en rätt bra tankeställare och ger mig motivation iaf. Sen försöker jag tänka vad jag har för mål och vilka resultat som träningen ger. 
Kände även idag när jag sprang i skogen att jag är så otroligt glad för att ha bestämt mig för att lägga ciggen på hyllan. Satan vad lite mer än ett års tid av rökning pajar kondisen! Så det är också ett mål med träningen, att jobba upp min kondition igen!

Det som jag måste jobba med är att få in träningen som en rutin i vardagen, men jag är nog på rätt spår iaf! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0