Dinner by me

 
Ikväll stod jag för matlagningen då mamma jobbar. Inte så värst avanserat med ungsgratenerad falukorv med hemma gjort potatismos men iaf ;) Och ja, potatismoset är lite fläckigt men det är för att det är gjort på färskpotatis så jag skalade inte potatisen innan. Klart godkänt iaf!
 
Nu ska jag småfixa lite saker, plocka bryn, fixa färdigt naglarna osv. Börjar ju skolan imorn ju!
Hah rätt pinsamt att jag är 95:a och ska börja tvåan!
Men aja det får vara helt enkelt. Bara att tuta och köra de här två åren nu!
 
Jag är inte direkt nervös, har ju bytt skola väldigt många gånger under hela min skoltid. Det ända som oroar mig är det faktum att jag inte har pluggar på 10 månader. Är rädd för att jag har tappat massa, inte vet hur man pluggar osv. Säkert helt onödiga bekymmer men en viss oroa finns ju där.
 
Nej nu ska jag tänka positivt. Jag har mer studiemotivation nu än på länge, jag känner mig beslutsam och hoppfull! Det kommer bli bra, så länge jag gör det jag ska och sköter mitt så kommer jag fixa det här nu!
 
Nu ska jag sätta lite fart, ha de fint så länge. Kram!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0