Idol + PH


Jag brukar inte följa nån av dessa program. Idol mer än PH men igår hos Jennifer tittade vi på båda och jag älskar det! Nu måste jag följa dessa until the end! 
Idol har jag bara följt under auditiontiden men tänker följa hela programmet nu tänkte jag!

PH har för mig bara vart ett skämskudde-fram program, vilket jag fortfarande tycker, och har bara sett när jag haft brist på andra tv-program. Men måste ju medge att det är otroligt underhållande och kan inte låta bli att tycka att det är som en miniversion av Alanya när det gäller intriger, drama, sex och fest. Enda som skiljer de åt är att allt är ett spel och alla spelar slugt.

Jag är alltså taggad till kvällens avsnitt av båda av dessa!
Vad tycker ni om Idol och PH? Vilket program är er favorit? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0