In the future




Nu är det så att jag har tänkte en del på framtiden. Just nu har jag ju hoppat på skolan igen och tar studenten 2016. Då ska jag fylla 21 år (omg!) och känner att jag inte kommer ha "lekt" färdigt för att satsa på mitt framtida yrke. Jag hade ju tänk mig söka till polishögskolan efter studenten. Men känner jag mig själv rätt så vill jag ut i världen, jobba och träffa nya människor!
Därför så har jag kommit fram till att det jag vill göra efter min student är att söka in till ett resebolag, t ex Ving och satsa på att bli reseledare. Haha ni känner nog igen folket på andra bilden, älskade den serien! Men tog bara bilden från google för den kändes roligare än de andra bilderna haha ;)
Och skulle jag mot all förmodan inte gå vidare till utbildningsfasen så tänker jag satsa på bartenderyrket. Det finns många bartenderskolor och många erbjuder även utbildningar utomlands så det känns som ett bra andrahandsval.
 
Ja jag vet, det är två år kvar till dess men jag tycker ändå att det är skönt att ha ett mål. Att jag faktiskt har en plan för framtiden! Fast visst känns det segt också att veta att det är just två år kvar till jag faktiskt kan göra det, men tiden går nog fort.
Under tiden tänker jag fokusera på skola, träning, familj och vänner samt (om jag har TUR) jobb!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0