Inför starten


God morgon allihop!
Sovigt gott och laddade inför den nya veckan? :)

För min del känns det konstigt. Från att ha gått tio månader utan nån skola, utan en vettig vardag så ändras allt det igen på torsdag!
Känns jättebra men samtidigt är jag rädd, lite orolig för vad som väntar mig dessa två år. Jag har bytt så många skola genom alla skolår så det känns egentligen inte läskigt. 
Det som känns läskigt är att jag är orolig för att jag har tappat så mycket, tänk om det kommer gå jättedåligt för mig i ämnena?
Kommer jag bli skoltrött igen?
Det saker som jag inte har råd med, jag måste gå klart gymnasiet nu och så är det bara!

Idag började jag iaf morgonen med frukost framför Teen Wolf, love it!
Och kl 14 ska jag vara på plats på Roden idag för att skriva in mig på skolan osv, spännande ;)
Efteråt tänkte jag dra hem till Jennifer och spendera natten där, mys! :)

Vi hörs lite senare, kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0