Känslan...


Efter ett bra träningspass. 
Körde längre än vanligt, 1 timma totalt.
Först körde jag mina vanliga styrkeövningar som jag tidigare berättat om.
Därefter tog jag mig in till gymmet, sprang på bandet i 30 min varav 10 min var power walk.
Efter det körde jag ben och armar på maskin, 10x3 och då tog jag triceps och biceps var och för sig.
Det sista jag gjorde var att ruscha fram och tillbaka upp till vår brevlåda.  Ca 100 meter från vårt hus.

Så skönt att få ur sig all energi man samlat på sig, genom noll träning men även alla tankar och känslor. Så skönt att bara få utlopp för allt!
Bästa sättet att träna på helt klart!

Det ni ser på sista bilden är mitt kvällsmål, naturell kvarg med en skvätt fil, lite vaniljsocker samt tinade bär och mango. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0