Matte är inte min starka sida!


Ja ni, back to school!
Nä men har faktiskt ett rätt nice schema ändå  och ännu bättre blev det när jag insåg hur många lektioner jag inte behöver vara med på då jag har gjort färdigt vissa kurser. Dock så har jag en kurs som jag inte har gjort men som de i min klass har gjort, historia :)

Idag hade jag iaf som sagt sovmorgon, hade två lektioner och slutade tidigare. Imorn är värsta långdragen, halv fem slutar min klass men om det är som jag tror så slipper jag även den sista och längsta lektionen imorn också. Vilket betyder att jag har två lektioner imorn också och slutar till lunch :)
Men jag hade iaf tänkt att sitta kvar en stund och skriva mitt cv. Annars får jag det aldrig gjort och jag slipper tänka på det väl hemma :)

Nu är jag svintrött och ska upp 6 imornbitti så tänkte säga natti natti nu!

Kram på er och sov gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0