Skogstur


Ja men visst! Idag är mamma ledig och jag slutade efter bara en timme i skolan haha! 
Det verkar bra men kan egentligen inte säga så mycket så här tidigt, tiden får visa hur det blir helt enkelt :)

Iaf så var jag hemma till lunch så jag och mamma var ute i skogen nån timme, och svamp hittade vi som tur var så det ska bli gott till middagen!

Sen blir det träning inne hos min fasters lilla gym. Jättelänge sen jag var på gym då jag har kört ute. Och nu när jag är helt frisk så ska jag ta tag i träningen igen!
Har nog missat att säga det men var sjuk från måndag till torsdag förra veckan, halsfluss. Och tack vare det röker jag inte nu heller. Ibland blir jag extremt sugen, som idag i skolan men jag tuggar tuggummi ist haha!

See you later, kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0