Flex

World Class eller Flex, det är frågan?

Nej egentligen inte, tycker bara att det är lite kul att jag har en World Class-vattenflaska när jag tränar på Flex ;)

Idag blev jag medlem på Flex precis runt hörnet där jag bor (inprincip) och jag känner mig så sjukt taggad för att komma igång med träningen nu!
Jag gick dit idag vid två typ och solade solarium samtidigt som jag frågade om priset osv. Det stod mellan Flex och World Class men det blev tillslut Flex då det gymmet har större utbud, massage, solarium, gruppträningar och ett stort utbud av maskiner :)
Jag gick hem direkt och packade träningsväskan. Jag körde 10 min på bandet, 10 min på crosstrainern och sen en halvtimme av situps, squats och höstlyft. Kändes sjukt bra!
Är redan taggad till morgondagens gympass innan jobbet :D




Kommentarer
Postat av: fanny

Lycka till ! :D

Svar: Tack så mycket Fanny! :D
My Bergstedt

2014-12-11 @ 22:00:05
URL: http://www.fanny.disciplin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0