Friday


Jag hann tyvärr inte blogga igår då jag började jobba kl 14 och slutade 01. Det jag hann göra innan jag började var frulle och gym, käkade lunch och fixade mig :)
Jag har börjat inse att jag föredrar att jobba kvällar, man kan sova utan att sätta ett larm på morgonen!
Ibland är det lite trist kanske, typ pm nån kompis vill träffas efter jobbet/skolan men det funkar iaf :)

Men shit var slut jag var igår, mina ben och fötter dunkade av utmattning! Vi hade live show igår kväll så det var fullt med folk och mycket att göra, men det är så kul på samma gång! Har hellre mycket att göra än att det är dött och man blir alldeles rastlös ist!

Idag står det jobb på schemat men jobbar kort pass ikväll, från 18-01 så det är chill! Jag ska väl även åka iväg med syrran och mamma och kolla på skor, skulle verkligen behöva ett nytt par så vi får se om jag kommer hem med ett nytt par jag med! :)
Får se om jag tar mig till gymmet idag också, annars tar jag det imorn :)

Hur ser er lördag ut, händer det nåt spännande? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0