Friday's


Hallå bloggen!
Dåligt med update de senaste dagarna men skyller på att livet kom i mellan!

Jobb stod på schemat i fredags och igår, fast igår började jag 18 så jag var inne i stan med brorsan för att hitta en julklapp till Anna. Gick väl så där och tillslut gick vi och lunchade på Friday's och tog en varsin dricka :)

Idag är jag iaf ledig och är i skrivande stund på väg in till stab för att återigen träffa brorsan, behöver ta en fika och rådfråga honom om lite grejer. 
Tanken var att jag skulle till Närtuna idag och träffa Josse och Alex men jag har inte hunnit hitta julklappar till nån av dem så känner mig jättedum!
Ska klämma in det nästa vecka tänkte jag och se om de kan träffas efter jul istället!

Har inte så mycket mer att tillägga där så jag uvrundar och önskar er alla en trevlig söndag!!
Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0