Me throught the years

Det jag kommer göra nu känns väldigt risky för mig, personligen. Det är ett känsligt område men av vissa anledningar som jag inte behöver nämna så tänket jag ofta på min personliga utveckling, både på utsidan och på insidan.

Jag var verkligen inte skolans snyggaste  och populäraste tjej när jag var yngre. Jag kommer använda bilder ifrån högstadiet så vi kan ta det därifrån.
Jag var mullig och extremt osäker på mig själv. Det är man väl i den åldern, 13-15 år.
Jag var inte nöjd med mig själv och avundades de snygga tjejerna något enormt.
Saker och ting hände på vägen och jag mådde extremt dåligt, vilket iaf jag ser i bilderna från då och idag. Jag har fått jobba och slita med mitt självförtroende, som fortfarande behövs jobbas på, men skillnaden från då och nu är så stor.
Det är det jag vill visa i dessa bilder. Någon så otroligt osäker person har idag blivit mer självsäker än någonsin och på något sätt känns det så skönt att folk kan se det, speciellt från förr om jag ska vara helt ärlig. 

Det första bilderna är jag 14 år på och så fortsätter det sedan uppåt fram till idag. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0