A little more about me

Personligt:

Ditt fullständiga namn? My ****** Elisabeth Bergstedt

Längd? Ca 160 cm

Smeknamn? Har redan så kort namn men kan kallas Kanki, My(eng.uttal), Maya och ibland Myppan ;)

Hårfärg? Blond

Ögonfärg? Grönblåa 

Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? Lite för mycket bland..

Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? Nja, skulle väl vara ögonbrynen och ögonfransarna men beror lite på vad jag ska göra.

Skostorlek? 37-38, beror på skomodellen

 

Speciellt vänner/folk

Vad heter din bästavän? Carol och min mamma helt klart! Men också Alex, Benjamin, Jennifer och Josse. Fint med bra vänner :)

Hur många vänner har du? Tillräckligt skulle jag säga, har ibland lite svårt att släppa in vem som helst.

När var du senast med någon kompis? Imorse, med Carol :)

Vem sov du senast hos av dina kompisar? Oj har inte sovit borta sen nyår och det var hos Alex!

Vem sov senast hos dig? Carol!

 

Romantik:

Vill du ha ett förhållande? Ja, men inte med vem som helst

Vill du helst att din kille ska vara äldre eller yngre dig? Drar mig mer till äldre killar (menar då inte gubbar!) 

Tycker någon om dig mer än som vän? Det vet jag inte riktigt

Tänker du mycket på utseendet hos din kille? Jag har ingen killen just nu men hade jag haft det så hade nog utseendet inte spelat så stor roll eftersom jag skulle vara tsm med honom för den han är. Sen skadar det ju inte att man håller sig fräsch, precis som dem känner för tjejer.

Har du nångång fått ditt hjärta brustet? Yepp

Är du singel? Yes

 

Från kram till sex:

Har du kramat motsatta könet? Haha nej aldrig, klart jag har ;)

Har du kramat någon du tycker om inför folk? Såklart

Har du pussat någon i motsatta könet? Yes

Har du pussat någon i medsatta könet? Haha ja på fyllan med Alex!

Har du pussat någon inför folk? Ja

Haft sex med någon på offentlig plats? Inte så att någon har sett men... Ja

Haft sex överhuvudtaget? Yes

Har någon av det motsatta könet sett dig naken? Det kan man väl säga haha

 

Tankar och skit:

Har du någon fobi? Hatar spindlar, så äckliga! 

Har du någon allergi? När jag var mindre var jag känslig mot valnötter och sen ett penicillin som heter Amimox

Vad tänker du på innan du somnar? Kan vara lite olika men den senaste tiden är det mycket tankar kring Alanya och lite annat.

Vad tycker du bäst om att höra, att du är snygg eller att höra att någon tycker om dig? Det beror nog helt på vem det kommer ifrån. Om någon random skulle säga att han/hon tycker om mig skulle jag bara tycka att det var konstigt. Men kommer det ifrån någon jag bryr mig om så föredrar jag att han/hon tycker om mig :)

 

Vad väljer du?

Stockholm eller Göteborg? Alanya ;)

En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? Beror också på, båda är något jag älskar att göra men ja det bror på situationen och hurmöret :)

Morgon- eller kvällsmänniska? Bra fråga, tidiga mornar är inte så roligt så det blir nog kvällsmänniska :)

Mcdonalds eller Burger King? BK!

 

Skulle du?

Kunna visa dig naken för klassen om du fick 10 000 kr? Nej

Kunna sova ute på vintern? Varför skulle jag vilja det? Kanske om jag hade velat frysa ihjäl!

Vad klär du dig i oftast? Oftast svarta leggings och ett Jack Daniels linne, om jag inte ska åka till stan eller något liknande.

Tänker du alltid på vad du tar på dig? Inte när jag är hemma men ofta när jag åker någonstans.

 

Senaste 48 timmarna har jag?

Pussat någon? Japp, en hejdå puss till lillebror innan han gick till skolan :)

Haft sex? Nepp

Ringt någon? Mami på Skype och till enheten

Blivit uppringd? Av mamma på skype haha

Ätit godis? Icke

Kollat på google? Haha ja för att hitta de här frågorna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0