A little switch


Hej på er! Allt väl?
Själv är jag trött som vanligt trots ca 9 timmars sömn. Tror inte jag sover så ordentligt dock men det blir nog bättre snart. Tror det delvis beror på att jag känner mig så ivrig inför avresan att jag bara vill vakna upp till nästa dag för att komma närmre nästa måndag!

Inatt sov jag iaf hos Carol, en liten switch hehe. Vi käkade iaf en god lasangemiddag och tog en promenad som blev typ 1 timme och 45 min minst haha, det finns lite mer att gå på här hos Carol än hos mig så ;)

Vaknade vid åtta båda två och åt en mysfrulle. Så har vi hunnit med att gå igenom Carols väska också, tagit bort onödiga kläder. Carol fick fixa mina naglar också så nu är de lite finare iaf :)

Jobb står på schemat ikväll, inte så taggad då jag är svin trött men jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0