Alldeles för trött!

Bilden är från dagen efter en utekväll i Alanya men tycker den passar rätt bra på hur jag trött jag känner mig just nu!
 
I måndags var jag ute på en PW/joggingrunda vilket jag idag tycker var dumt gjort. Sitter just nu med en förjävlig hosta, retig jävel som blir värre när man ska lägga sig ner och sova. Så jag får inte någon ordentlig sömn just nu vilket förklarar rubriken. Är svin trött och idag ska jag jobba också.
Det jag iaf försöker tänka för att hålla humöret uppe är att om fem helger åker vi till Alanya. Jag har alltså fem jobbhelger kvar innan jag åker och förhoppingsvis är den här jobbiga hostan putsväck tills dess!
 
Hur mår ni så här i Januaritider?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0