Bloggtips!

Tänkte tipsa om tre bloggar jag brukar/börjat läsa :)
 
www.caarros.webblogg.se  - Min kära mosters blogg som precis tagit upp igen efter 2 års tystnad, kul att hon vill blogga igen tycker jag :) Kika gärna in den!
 
www.jenniiferolssons.blogg.se  - En av mina bästa vänners blogg :) Hon pluggar ekonomi inriktning juridik och är en fin liten människa som gillar bl a att parta :) Och vill ni få lite bygg och inrednings inspo så kika in hennes blogg :)
 
www.emmaochamelia.blogg.se - Jag har tipsat om deras blogg förut men gör det iaf igen :) Ett tvilling par som jag har gått i skolan med och bloggar om allt från mode, träning, vardag och annat smått och gott.
 
Trevliga bloggar som jag bl a följer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0