Dagens "att göra"


Hej på er! Mycket händer och ibland vet jag inte vad jag ska tänka eller göra, minst sakt förvirrad. 
Idag är det iaf enheten som står på schemat, får se om mamma följer med eller inte. Det var ett bra tag sen jag var där så det är lite pirrigt och det kommer antagligen vara sista gången innan jag åker. Mycket att prata om men när jag sitter där blir det oftast blankt och jag missar viktiga saker som jag velat ta upp. Aja det blir nog bra iaf.
Jag skulle ha åkt till Josse efteråt och ha en filmkväll men hennes mamma är tyvärr sjuk så blir väl nästa vecka förhoppningsvis :)
Saknar tjejerna!<3

Ni får iaf ha en bra dag så hörs vi lite senare, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0