Friday


Igår kväll tog det lite tid att somna, mycket som snurrar omkring i huvudet.
På måndag är det tre veckor kvar tills vi åker (!) så det låg jag grubblade på, hur det kommer bli när vi kommer ner, om vi lyckas få extra månader (ber för allt att vi lyckas!), vi vet det första vi ska göra när vi kommer ner och det ser jag verkligen fram emot vilket gjorde mig ännu ner otålig igår kväll! Vill åka nu ju! Men får tänka positivt, tre veckor till sen är vi där!

Började iaf dagen med frukost bestående av en tunnbrödmacka som mamma bakat och en skål med blåbärsfil och müsli. Framför ett avsnitt avTeen wolf såklart! :)
Idag står det jobb på schemat, fredag som ni vet och kan säga att jag längtar tills det är månadag och ny vecka! Vi kommer så mycket närmre då ;)
Jag har fyra helger till att jobba och efter sista helgen av jobb åker vi!
Haha gud vad jag tjatar men tror ni kan ha lite förståelse ändå ;)

Kram på er så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0