Grötit värre

 
Denna morgon började tidigt. Först vaknade jag halv 4 i morse, somnade om och klev upp halv 7. Så det blev till att göra en tidig frukost och eftersom jag är dödstrött på min vanliga frukost, fil med müsli och två mackor, gjorde jag havregrynsgröt med kanel och rivet äpple samt två ägg och min vanliga kopp te :) Lite skönt med variation känner jag! (Sorry för en dålig bild)
 
Nu sitter jag iaf och lyssnar på musik och ska starx börja göra mig i ordning för en lunchdejt med Josse :) Det är över en månad sen vi sågs så det ska absolut bli skönt att få träffa henne igen, saknar henne!
 
Ni får ha en trevlig tisdag vad ni nu har för er så hörs vi lite senare, kram! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0