Inte långt kvar!


Ja som ni ser har vi 30 dagar framför oss innan vi sitter på Arlanda denna tid, planet lyfter 13:55 och vi mellanlandar i Istanbul för att sedan åka vidare till Gazipasa 21:20. Det är en liten flygplats ca 30 min utanför Alanya, så ist för 2 timmars bussresa från Antalya har vi bara 30 min bussresa!
Vi har tänkt att gå ut när vi kommer fram, ta en drink eller två på vårt favvis ställe ;) Haha snacka om att vi är förberedda, jag skämtar inte när jag säger att både jag och Carol ligger på nätterna, sida vid sida och räknar veckodagar, datum osv! Resfeber redan nu hehe ;)
Tagga! :D

Bjuder även på en bild från igår, redo för jobb :)


Kommentarer
Postat av: Kanki

Gaaaaah, så taggad!! Kunde inte sova igår heller, så mkt tankar hahah

Svar: Gaah jaa jag vet, galet! :D
My Bergstedt

2014-01-11 @ 16:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0