Jobbdag!


Igår blev jag inringd av min jobbarkompis så det blev ett extra jobbas igår, det gillas!
Började kl 14 sen vid halv sju drog min jobbarkompis och jag igång med grovstädning ute i restaurangen, iaf hälften då det är lite svårt att göra hela när vi har gäster :)
Golvet blev skrubbat, bord blev avtorkade och stolarna tvättade, på sista bilden är en av stolarna. Efter och innan rengöring, mysigt... Det var alltså på tiden att de fick sig en omgång! ;)

Vi var färdiga runt halv elva och då gick jag hem. Slitig kväll vart det men gjorde iaf dagens squots, 80 st, och lite andra magövningar :)
Jodå bara för att jag har vart dålig på att skriva om vår squots-challange så har vi inte gett upp haha även fast vi börjar oroa oss över hur vi ska klara att göra 200 st sista dagen! Vi får se om vi lyckas haha ;)

Ber återigen om ursäkt för dålig update men ska verkligen försöka bättre mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0