Lite nytt


Buur! Usch det är svinkallt ute, hjälper ju inte att det har varit +25 i Alanya idag! Men snart är vi där! :D

Nu har jag iaf kommit hem från några timmar i Farsta med Carol. Vi väntade först en evighet på banken för att sätta in pengar på våra kort sen drog vi vidare för den sista inhandlingen före avresan. Lika bra att köpa så att man inte sitter där nere utan det sminket man är van vid. Köpte även hårinpackningen Schwarzkopf GLISS som har funkar jättebra på mitt hår, det var ett tag sen jag använde det och det märks på mitt hår kan jag säga!
Och så blev det ett packet enkla ringar :)

Ett sent mellis har jag iaf fått i mig nu men det gör inte så mycket då jag jobbar hela kvällen och jag käkar middag senare än vanligt :)

Vad ska ni ha för er ikväll? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0