My facial products


Jag införskaffade mig dessa igår för att hålla mitt ansikte rent och fräscht. Dock så har jag inte använd just dessa den senaste tiden men jag har använd de förut och tycker de funkar bra på min hud. 
Jag har haft så svårt att hitta något som funkat på mig tidigare men nu när har hittat Neutrogenas produkter så känner jag mig nöjd iaf :)

Det är då en skrubb som ska ta bort och förebygga mot pormaskar och en oljfri ansiktstvätt som gör rent på djupet för att få en fin och hälsosamhy.
Jag avslutar sen med Apotekets egna återfuktande ansiktsgel som lugnar, återfuktar, lämnar huden matt och fräsch och motverkar fet och oren hy vilket jag tycker är perfekt för mitt ansikte då jag inte kan ha för feta krämer i ansiktet!

Tillsammans gick allt på 190 kr vilket ändå är ett rätt överkomligt pris för något som faktiskt funkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0