Rekommenderas!

The orphanage handlar om en kvinna som är uppväxt på ett barnhem och nu i vuxen ålder flyttar in i huset med sin familj för att själv öppna ett barnhem för handikappade. Men saker och ting blir inte som hon tänkt sig. Familjen är inte ensamma i huset och sonen börjar få låtats vänner.
Mycket bra film som jag rekommenderar stark, den är på spanska men man blir så indragen i filmen att man inte tänker på det. Från 2007. 
 
Sen har vi TV-serien Teen Wolf som jag nyligen hittat, har bara hunnit med ett avsnitt men känner att jag redan är hooked! Är lite svag för den här sortens serier, the vampier diaries och The walking dead t ex.
Jag tror att den här serien kommer bli en ny beroende serie för min del, är det någon som följer den? :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0