Resfeber!

 
Tummen upp för 20 dagar kvar till avfärd! 
Känns så sjukt att tiden ändå har gått så jäkla fort som den har gjort, vi bokade ändå våra biljetter i november. 
Det är liksom 4 månader som bara flugit förbi! Känns otroligt bra och resfebern växter sig större hela tiden! Så nervös för vad som väntar oss där nere trots att jag iaf har varit där ett antal gånger tidigare! Men den här gången känns det så annorlunda, vi har ett annat kontaktnät nu dvs vänner och några som man känner lite mindre. Vi har en plats att bo på, inget hotell. Vi planerar att stanna en längre period och faktiskt leva där.
Jag är verkligen så exalterad över den här resan vi ger oss in i och jag kan säga att jag kunde inte bli mer glad och tacksam för vem jag får göra detta med! 
 
Ni känner säkert att detta börjar bli tjatigt osv men detta är ändå en sån stor grej, så stort steg och vi sätter mycket på spel för att göra det här men jag känner samtidigt att inget skulle vara mer värt att oftra än den här resan just för att den kommer ha en sån stor betydelse för både mig och Carol, oavsett hur det går!
 
Våga följa dina drömmar, kasta dig ut där, sånt är livet och livet är värt att leva. Lev för vad du älskar och gör det som gör dig glad och lycklig. Livet är för kort för att slösas bort!
 

Kommentarer
Postat av: Kanki

2014-01-21 @ 13:37:32
URL: http://caarros.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0