Sommar och heta dagar.

 
Alltså ååh vad jag längtar till sol och värme. Och att få bli BRUN igen!! Jag känner mig så blek och trist att jag blir deprimerad haha! Nej men trivs verkligen mycket bättre med en fräsch solbränna och jag hade ju turen att spendera sommaren i underbara Alanya så brun blev man allt. Har nog aldrig varit så brun som då! :D
Miss it!
 
Och nej jag är inte född igår. Jag vet att Alanya just nu är under lågsäsong och inte har det vackra och riktigt varma sommarvädret. Att få upp brännan igen blir ju till säsongstarten eller så fort graderna börjar stiga igen :D Men är bara så glad över att få komma iväg, och det är inte långt kvar nu! Hoppas allt ordnar sig när vi kommer dit och blir som vi tänkt oss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0